loading...
هما سنتر
المیناز اردیبهشت بازدید : 99 شنبه 21 اسفند 1400 نظرات (0)

اگر شما جز افرادی هستید که از مشکل کم مویی و یا نازک بودن تارهای موی سر و حتی طاسی رنج می برید. پیشنهاد من به شما تهیه و استفاده از درمارولر در منزل است. برای دانستن چگونگی استفاده از دستگاه درمارولر، مطلب زیر را از دست ندهید.

تاریخچه درمارولر:

در دهه ۱۹۹۰ درمارولر برای اولین بار به صورت کاملا ناگهانی و غافلگیر کننده، شهرت و محبوبیت خودش رو به دست آورد. در اون زمان بیشتر سلبریتی ها و بازیگران مشهور هالیود آن بسیار استقبال کردند و برای جوان ماندن و حفظ سلامتی پوست و مو خودشون تا به امروز از این دستگاه استفاده کردند.

در ابتدا از این دستگاه فقط برای مشکلات پوستی استفاده می شد و نتایج بسیار عالی هم روی پوست بر جای می ذاشت ولی با گذشت مدت زمان محدودی به این نتیجه رسیدند که این دستگاه علاوه بر بازدهی بسیار بالا بر روی صورت تاثیرات فوق العاده و باور نکردنی برای رویش موها نیز را دارد. پس از آن، از این دستگاه به عنوان یک جایگزین بالقوه برای انواع مشکلات کم مویی، ریزش مو، و … مورد استفاده قرار گرفت.

در این دستگاه که از یک غلتک حاوی تعداد بسیار زیادی سوزن بر روی آن قرار دارد، تشکیل شده است. با حرکت دادن درمارولر و عبور غلتک بر روی پوست شما این سوزن های بسیار ریز وارد پوست می شوند و با ایجاد جراحت های بسیار سحطی بر روی پوست، آن را تحریک می کنند و کلاژن سازی را در پی دارد.

استفاده ار درمارولرها به عنوان روشی برای آرایشی و بهداشتی به دنیا معرفی شده است که استفاده از این ابزار کمک بسیار شایانی به جوانسازی پوست و رویش موها می کند.

تاریخچه درمارولر

درمارولر در واقع یک دستگاه زیبا کننده محسوب می شود که برای احیای پوست و همچنین تحریک ریشه های مو به کار گرفته می شود. روش درمانی درمارولر یک پروسه آرایشی- درمانی به حساب می آیند که به صورت کاملا گسترده در سرتاسر دنیا در مراکز مختلف از آن استفاده می شود. و همچنین این دستگاه را می توان به نوعی ماساژور پوستی (برای صورت و مو یا حتی بدن) در نظر گرفت. 

انواع درمارولر:

۱٫ درمارولر تک سر:

این درمارولر اندازه متوسطی دارد و مناسب برای پوست صورت می باشد. از آن می توانید برای انواع مشکلات پوستی همچون: جای جوش و لک، چین و چروک پوست، افتادگی و شل شدن پوست، شفاف کردن و روشن شدن پوست و …. استفاده کنید.

درمارولر تک سر

۲٫ درمارولر سه سر:

در جعبه و بسته بندی بسیار شیک و زیبای این محصول علاوه بر سری مخصوص صورت، سری مخصوص دور چشم و همچنین سری مخصوص بدن هم قرار دارد. که شما می توانید به راحتی با تهیه یک محصول دو محصول دیگه رو هم در منزل داشته باشید (یک تیر و ۳ نشان)

درمارولر سه سر

سری مخصوص دور چشم:

این سری دارای سایز سوزن های کوچکتر می باشد و به نوعی طراحی شده است که مناسب برای پوست دور چشم (که حساس تر از قسمت های دیگر صورت می باشد) است.

سری مخصوص بادی (بدن):

قاعدتا سایز این سری بزرگتر از دو سری دیگر است که قابلیت استفاده برای بدن که وسعت بیشتری را در بر می گیرد داشته باشد. استفاده از آن بسیار راحت و کاربردی است و شما می توانید با مشاهده دی وی دی آموزشی داخل جعبه آن را به خوبی فرا بگیرید.

چنان چه هر گونه سوال و یا ابهامی درباره نحوه استفاده از درمارولر دارید می تونید مقاله ما مربوط به پاسخ به ۱۵ سوال پر تکرار درباره درمارولر رو مطالعه نمایید.

کاربردهای دیگه درمارولر:

خب همانطور که بالا هم خدمتتون عرض کردم. از دستگاه درمارولر علاوه برای جوانسازی و زیبایی صورت برای کمک به رشد موها و درمان کم پشتی مو هم می توان استفاده کرد و طی تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده این دستگاه تاثیرات بسیاااار زیاد و مثبتی در جهت رویش مجدد موها و مشکلات خالی بودن قسمت هایی از سر، از خود بروز داده است. که به شما توصیه می کنم حتما از استفاده از این دستگاه غافل نشوید.

کاربرد درمارولر

چگونگی تاثیر درمارولر برای رویش مو:

با توجه به عملکرد درمارولر(همانطور که در بالا ذکر شد، با وارد شدن سوزن به پوست سر و ایجاد زخم های سطحی) این امر باعث احیای سلامت فولیکول های مو می شود و در نتیجه ریشه مو مجاب می شود تا منجر به ضخیم شدن تارهای مو و یا حتی رویش مجدد موها شود.

یکی از مزایای مهم درمارولر ایجاد کلاژن سازی بر روی پوست برای جوانسازی می باشد، که این امر به خودی خود می تونه تمام نیازهای پوستی یک فرد رو تامین کنه اما یکی دیگه از مزیت های مهم این دستگاه که اون رو دوست داشتنی تر می کنه اینه که در منبع فولیکول ها در مو میتونه به القای سلول های بنیادی کمک کنه که در نهایت کمک به رشد موها میشه.

هزینه و قیمت درمارولر:

قیمت درمارولر نسبت به سایر روش های درمانی برای ریزش مو واقعا مناسب و مقرون به صرفه هست.

در نظر گرفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که شما با یکبار هزینه کردن، این محصول رو برای خودتون تهیه می کنید و تا مدتها می تونید ازش استفاده کنید.

انواع روش های استفاده از درمارولر:

  • استفاده به همراه مزو (کوکتل مزو تراپی):

کوکتل مزو تراپی چیست؟

کوکتل ها فرآورده موضعی هستند که در انواع مختلف به فروش می رسد.

نحوه عملکرد:

کوکتل مخصوص مو (hair) فولیکول های غیر فعال مو را زنده می کنند که باعث می شوند ریزش شدید مو متوقف شود و در نهایت با تحریک آن موجب رشد موهای جدید می شود.

تاثیر درمارولر برای کوکتل مو:

در واقع درمارولر با تحریک پوست سر باعث می شود میزان تاثیر گذاری این کوکتل ها چندین برابر شود. طی تحقیقات به عمل آمده درمارولرها جذب فراورده ها (کوکتل) ها را تا ۳۰۰۰ برابر بیشتر می کند.

درمارولر را می توانید بلافاصله قبل یا بعد از ریختن کوکتل بر روی پوست سر انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. 

  • استفاده بدون کوکتل مزو تراپی:

در این روش از هیچ گونه کوکتل (مزو) و یا هیچ مواد دیگری برای سرعت بخشیدن به عمل روش درمانی استفاده نمی شود.

واضح و روش است که استفاده از کوکتل ها در کنار درمارولر نتیجه و اثر بخشی را چندین برابر می کند و باعث می شود سریعتر به نتیجه برسیم ولی این به این معنی نیست که استفاده به تنهایی از درمارولر تاثیر کافی نداشته باشد. در واقع کوکتل ها کار کاتالیزگر را می کنند. و واقعیت این است که در صورتی که با توجه به شرایط موجود در صورتی که فقط از درمارولر به تنهایی استفاده کنید قطعا پس از گذشت مدت زمانی به نتیجه دلخواه و مطلوب خودتون خواهید رسید.

در این روش، درمارولر باعث می شود جریان خون در فولیکول های مو افزایش یابد و به صورت کاملا طبیعی فرآیند بازسازی مو رخ میدهد که در نتیجه باعث پر پشت شدن مو می شود.

نحوه استفاده از درمارولر برای مو:

  1. ابتدا درمارولر را با الکل ۷۰ درصد به خوبی آغشته و ضد عفونی کنید تا از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاک شود
  2. در صورتی که موی بلند دارید موها را از فرق باز کنید. درمارولر را روی یک قسمت از مو بگذارید و حرکت بدهید تا انتهای همان قسمت و درمارولر را از روی پوست بر دارید و برای قسمت دیگر هم همین کار را بکنید ( دقت کنید که به هیچ عنوان حرکت درمارولر را به صورت رفت و برگشتی انجام ندهید. زیرا این کار باعث گیر کردن موها به غلتک روی درمارولر می شود)
  3. در صورت استفاده از کوکتل آن را روی کف سر بریزد و مجدد از دستگاه استفاده کنید.
  4. در نهایت پس از اتمام کار مجدد دستگاه را به الکل آغشته کنید تا کاملا تمیز شود و درون محفظه نگهداری قرار دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 3,843
  • بازدید کلی : 11,650