loading...
هما سنتر
المیناز اردیبهشت بازدید : 64 یکشنبه 08 اسفند 1400 نظرات (0)

احتمالا تا به امروز بارها تصمیم گرفتید که موهای بدنتون رو لیزر کنید تا از شیو کردن­ های پی در پی خلاص بشید و می­دونم که برای شروع، سوالات زیادی ذهنتون رو درگیر کرده، اینکه از کجا شروع کنید؟ چه زمانی بهترین موقع برای انجام لیزر است؟ آیا لیزر رفع موهای زائد خطرناک است؟ این کار چقدر هزینه بر است؟ چه مدت طول می کشه تا جواب بگیرید؟ و از همه مهمتر از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنید و یا به کلینیک ها مراجعه کنید و کار لیزر کردن رو به اون ها بسپارید. بهتون پیشنهاد میدم قبل از انجام هر کاری این مقاله رو تا انتها بخونید تا بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید.  مطمئن باشید هرگز از خوندن این مقاله پشیمون نمی شید.

با توجه به تحقیقات و بررسی های صورت گرفته توسط متخصصین، رفع موهای زائد بدن و صورت با استفاده از دستگاه های لیزر(خانگی و کلینیکی) بهترین و موثرترین راه است. اما در این بین هنوز هستند کسانی که باورهای اشتباهی درباره این دستگاه­ها دارند و فکر می کنند که استفاده از این دستگاه ها خطرات جدی برایشان به دنبال خواهد داشت. و هنوز تصمیم به استفاده از این روش درمانی تایید شده نگرفته­اند. در این مقاله سعی می کنیم پیرامون این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

افسانه های غیرواقعی لیزر:

افسانه های واقعی و یا غیر واقعی درباره تمامی موضوعات و مسائل پیرامون زندگی ما وجود داره و این وظیفه ماست که با توجه به نیازمون دربارشون تحقیق کنیم تا بهترین و درست ترین جواب رو بدست بیاریم. در همین ابتدا لیستی براتون تهیه کردم از تمامی باورهای رایج و اشتباهاتی که در بین مردم رواج یافته و قراره درباره هر کدوم باهم بیشتر صحبت کنیم و بررسی کنیم تا با واقعیت ها آشنا بشیم. در زیر به بررسی ۵ تا از این افسانه ها می پردازیم، با ما همراه باشید:

۱٫ لیزر موهای زائد (با هر دستگاهی) باعث ایجاد سرطان می­شود:

در واقع طبق مقاله منتشر شده در وبسایت معتبر Healthline ، تشعشعات استفاده شده در دستگاه های لیزر (به خصوص دستگاه­های لیزر خانگی) به قدری ضعیف است که فقط باعث از بین بردن ریشه موهای زائد می شود و نمی­تواند انقدر قوی باشد که بخواهد بافت های بدن رو مورد آسیب قرار بدهد. دوستان دقت کنید اگر این دستگاه های لیزر کوچکترین ضرر یا آسیبی به بدن وارد می­کرد نمیتونست هیچ کدوم از این تاییدیه های معتبر دنیا رو بگیره و شروع به تولید انبوه و حتی صادرات و واردات بکنه و پس از سال ها با بروز نتیجه های بسیار خوب از خود، جایگاه خوبی رو در بین روش های رفع موهای زائد پیدا کنه. 

۲٫ لیزر موهای زائد بر روی دستگاه تناسلی باعث بروز نازایی می­شود:

ببینید دوستان همونطور که خدمتتون گفتم تشعشات دستگاه لیزر مخصوص رفع موهای زائد، با هر برند و هر نوعی، فقط تا ریشه مو نفوذ می کند و نمی تواند بیشتر از آن وارد قسمت های داخلی بدن شود. در حالی که این پالس ها وارد اعضای داخلی بدن نمی شوند پس ما هرگز نمی توانیم برای مضر بودن آنها و ایجاد نازایی صحبت کنیم. چون واقعیت این است که این پالس ها قدرت کافی برای ورود به بافت داخلی بدن رو ندارند و فقط برای از بین بردن ریشه موهای زائد به کار می آید.

در نتیجه با استفاده از لیزر فقط باعث از بین رفتن موهای زائد میشود و تداخلی با سایر عملکرد اعضای داخلی بدن ندارد در صوتی که آشنایان دوستان برای شما مثالی از اینکه فلان شخص در نزدیکی باهاشون با انجام جلسات لیزر دچار نازایی و یا مشکلات سرطانی شده به قطع یقین بدانید که ایشان حتما مشکلات زمینه ای داشتند و علت بروز این مسئله چیزی غیر از لیزر درمانی بوده است.

۳٫ لیزر موهای زائد باعث رشد بیشتر موهای زائد می شود:

خب قطعا و مسلما این باور غلط است. دلایل غلط بودن صد درصدی این باور (که اتفاقا برعکس باورهای قبلی کمتر رایج است و فقط تعداد محدودی به این مسئله اعتقاد دارند) به شرح زیر است:

 

  • خب بیاید در نظر بگیریم که به فرض این باور درست است. آیا به نظر شما در چنین شرایطی متخصصان و یا افرادی که همچین ادعایی دارند نمی آمدن تا ازاین روش برای درمان مشکل کم مویی و یا رشد موها در قسمت هایی از بدن که به آن نیاز داریم (مانند: سر، ابرو، در بعضی از مردان در در صورت تمایلدر قسمت سیبیل و ریش ها) از آن استفاده کنند!
  • یکی از مسائلی که برخی مردم به اشتباه به این باور رسیده اند این است که در موارد نادری لیزر روی موهای کرکی و بسیار نازک، باعث ضخیم شدن این نوع موها شده. که در واقع این مسئله از پایه و اساس مشکل دارد و ما همواره توصیه می کنیم برای موهای نازک و کرکی خودتون از لیزر استفاده نکنید.
  • و مسئله دیگری که مردم رو به اشتباه انداخته است اینه که ما همیشه توصیه می کنیم که حتما حداقل ۱۲ ساعت قبل از انجام لیزر از ژیلت برای ریمو کردن موهاتون استفاده کنید تا ریشه موها باقی بمونه که لیزر بتونه اونارو از بین ببره. و این شیو کردن­های مداوم باعث ضخیم شدن موها می شود که این عمل خود باعث تسریع در عمل از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر می شود.
۴٫ استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد بسیار هزینه بر است:

خب در واقع با این مورد تا حدودی موافقم. در واقع مراجعه به کلینیک های لیزر درمانی برای افراد مختلف دارای مشکلاتی است که یکی از مهم ترین مسائل آن هزینه بر بودن آن است و اینکه برای هر جلسه درمان، باید هزینه های زیادی رو بپردازید و حتی برای شارژ اون جلسات هم مجدد مجبور به پرداخت همون هزینه هستید که این هزینه ها واقعا سرسام آور است و برای بعضی دوستان گران تمام می شود. ولی من می خواهم یک پیشنهاد خوب برای حل این مشکل بهتون بدم. تا مقدار بسیاااار چشمگیری تو هزینه هاتون صرفه جویی بشه. پیشنهاد من در این لحظه سفارش و تهیه دستگاه لیزر خانگی دس هست که شما می تونید با یکبار هزینه و  خرید این محصول یکبار برای همیشه کلینیک لیزر رو به خونتون بیارید تا هر وقت که لازم شد و نیاز داشتید ازش استفاده کنید.

حالا چرا در بین این همه برند دستگاه لیزر خانگی، لیزر دس رو بهتون معرفی کردم. برای اینکه بتونید ویژگی های فوق العاده و جذاب این دستگاه های دوست داشتنی بیشتر آشنا بشید روی کلمه دستگاه لیزر خانگی “ کلیک کنید تا خودتون همه چیزو کامل متوجه بشد.

 

۵٫ لیزر موهای زائد با ۱۰ جلسه برای تمامی افراد جواب می دهد:

خب این باور هم کاملا غلط است. چه در دستگاه های کلینیکی و جه دستگاه خانگی میزان جواب دهی افراد با توجه به رویش موها و واکنش بدن نسبت به لیزر متفاوت است و برای مشخص شدن این مسئله هیچ راهی به جز انجام لیزر نیست. در برخی افراد با ۵ تا ۶ جلسه تمامی موهای زائد بدنشون از بین میره و برخی افراد نیاز به ۱۰تا۱۲ جلسه درمان دارند و حتی در مواردی هم نیاز به گذارندن پرسه درمان طولانی تری است که این مسئله کاملا وابسته به بدن هر فرد است.

 

۶٫ لیزر موهای زائد فقط برای موهای بدن کاربرد دارد:

قسمت های حساس برای لیزر

خیر. این باور هم کاملا غلط است. دستگا های لیزر برای تمامی قسمت های بدن حتی صورت به کار می رود. البته به جز در قسمت های حساس بدن، مانند موارد زیر هرگز از لیزر استفاده نکنید:

  • نوک سینه ها
  • دور چشم
  • قسمت های داخلی آلت تناسلی
  • ابرو­ها
  • در پیشانی، قسمت های نزدیک به موهای سر

از این دستگاه برای تمامی قسمت های بدن (به جز موارد گفته شده در بالا) میتوان استفاده کرد فقط نکته قابل توجه این است دستگاه را باید به گونه بر روی پوست قرار دهید که کاملا سطح پوست را در بر بگیرد. در غیر این صورت عمل شات زدن انجام نخواهد شد. 

  1. لیزر موهای زائد بسیار دردناک و غیر قابل تحمل است:

خب توجه به این نکته که آستانه درد، در هر فردی متفاوت است مسئله مهمی است ولی در کل واقعیت این است که انجام لیزر کمی دردناک است ولی درد غیر قابل تحملی ندارد. در این مورد هم ما به شما پیشنهاد می دهیم در صورتی که آستانه درد پایین تری دارید از دستگاه های لیزر خانگی استفاده کنید این دستگاه ها با توجه خانگی بودن به گونه ای طراحی شده اند که کمترین میزان درد را احساس کنید و با قابلیت تنظیم درجه، شما می تونید در صورتی که در درجه بالا تحمل درد را نداشتید درجه رو کم کنید و در مقابل تعداد دفعات بیشتری از دستگاه استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خودتون برسید.

المیناز اردیبهشت بازدید : 34 شنبه 07 اسفند 1400 نظرات (0)

از بین بردن موهای زائد بر روی بیکینی همواره یکی از مشکلات دردسر ساز برای بانوان عزیز است که البته می توانند به راحتی با چند دقیقه صرف زمان این موها رو شیو کنند ولی مسئله قابل توجه و آزار دهنده این است که با این روش موها به سرعت رشد می کنند و حتی با سرعت و حجم بیشتری از قبل. اما راه حل چیست؟؟؟

قطعا برای بانوان عزیز هیچ حسی آرام بخش تر از تجربه ی پوستی لطیف و تمیز بعد از اصلاح بدن نیست. داشتن پوستی صاف و تمیز و عاری از هرگونه لک و جوش آرزوی دختران است و همواره برای آن تلاش می کنند.

حالا تصور کنید که داشتن چنین پوستی ( پوست تمیز و شفاف و بدون موهای زائد) چقدر لذت بخش و مسرت بخش خواهد بود و هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید و با علم به اینکه دیگه نیازی نیست که موهای صورت و بدنتون رو شیو و اصلاح کنید چقدر حس خوبی خواهید داشت و با داشتن این احساس خوب میتونید یه روز خوب و پر آنرژی رو شروع کنید.

 

دیگه به نظر می رسه استفاده از دستگاه لیزر(خونگی) تو هر خونه ای جا افتاده و امروزه مردم سعی می کنند دستگاه های لیزر خانگی رو تهیه کنند تا هم همیشه در دسترسشون باشه و هم اینکه از رفتن به کلینیک های زیبایی و لیزر درمانی به خصوص در این شرایط  بی نیاز می شوند.

 

حذف موهای زائد

در این مقاله سعی دارم یکبار برای همیشه درباره لیزر بیکینی در بانوان به خصوص دختران صحبت کنم.

 

اصلاح قسمت بیکینی بدن در بانوان به هر روشی به خصوص شیو کردن و اپیلاسیون و …. بسیار دردسر ساز است. اپیلاسیون که روشی بسیار دردناک است حتی با استفاده از کرم های بی حسی هم دردی غیر قابل تحمل دارد. و در عین حال با شیو کردن هم هرگز نمی توانیم تمام موهای اون قسمت رو از بین ببریم و در آخر همیشه چند تار مو می مونه که باعث دل چرکین شدن و حس عدم رضایت ما می شود. برجسته ترین ایراد در مابقی روش ها هم می شود اشاره کرد به، وقت گیر بودن آن ها و یا اینکه انجام دادن آن هرگز باعث درمان نمی شوند و کمکی به کاهش رشد موهای بدن نمی کنند. حتی دیده شده در مواردی نتیجه معکوس هم دارند.

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که با شیو کردن بعد از مدتی دچار حساسیت پوستی ، تبخال و یا قرمزی و حتی بریدگی در محل شده اید که این امر خود باعث پشیمونی شما جهت استفاده از این روش شده است.

به همین دلیل بهترین پیشنهاد تمام متخصصان حوزه زیبایی و سلامت استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای رفع موهای زائد برای تمامی نواحی بدن است. که البته عده ای سودجو برای منافع شخصی خودشون استفاده از این دستگاه را خطر آفرین می دونن که اینجا قراره مفصل دربارش صحبت کنیم تا همه چیز برامون روشن بشه.

دستگاه لیزر رفع موهای زائد هم مانند هر روش درمانی دیگه اگر به صورت اصولی و صحیح استفاده نگردد ممکن است دچار عوارض و یا مشکلاتی شوید. پس قبل از استفاده از دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد در کلینیک ها حتما با متخصص خود مشورت کنید . در صورت استفاده از دستگاه لیزر خانگی قبل از استفاده حتما دفترچه آموزشی و دی وی دی مربوط به نحوه استفاده از دستگاه را مشاهده کنید تا نحوه صحیح کارکرد دستگاه را یاد بگیرید و از هر گونه خطرات احتمالی پیشگیری کنید.

لیزر بیکینی جهت رفع موهای زائد برای بانوان به خصوص دختران مجرد به هیچ عنوان عوارض ندارد . شما عزیزان می توانید به راحتی از دستگاه های لیزر جهت رفع موهای زائد خودتون بدون کوچکترین نگرانی و دلهره ای استفاده کنید اما پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه لیزر خانگی است که با توجه به خانگی بودن و استفاده راحت و آسان می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از عوارض های احتمالی دستگاه های موجود در کلینیک ها، ازدستگاه خانگی استفاده نمایید.

در زیر به بررسی بعضی از شایعات پیرامون عوارض لیزر بیکینی می پردازیم:

سرطان زا بودن دستگاه لیزر برای بیکینی:

آیا لیزر مو زائد در قسمت بیکینی سرطان زا است؟ پاسخ به این سوال قطعا خیر است. تا به امروز هیچ گونه مستند و مدرکی دال بر این ادعا ارائه نشده است. و به این دلیل است که اشعه های موجود در دستگاه لیزر فقط تا فولیکول ( ریشه مو ) نفوذ می کند. و نمی تواند به بافت های بدن برسد تا باعث بروز سرطان بشوند.

از این رو تمامی ادعاها مبنی بر سرطان زا بودن دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد رد می شود. دلیل بیشتر این ادعاها، خراب کردن و از بین بردن وجهه لیزر و در مقابل، برتر نشان دادن سایر روش های حذف موهای زائد می باشد. پس بهتر است با تحقیق و جمع آوری اطلاعات آگاهانه تصمیم بگیریم. 

لیزر بیکینی باعث ایجاد ناباروردی در زنان می شود:

در این مورد هم همانند مسئه ای که در مورد سرطان زا بودن لیزر گفته شد ، اشعه های لیزر قابلیت نفوذ در رحم و تخمدان ها را ندارند و هرگز نمی توانند باعث ایجاد نازایی در زنان شوند در واقع لیزر و ناباروری دو مسئله کاملا نامربوط به یکدیگر هستند.

برای به اثبات رسیدن این مسئله هم می توان به تعداد افراد بسیار زیاااد و قابل ملاحظه ای که در گذشته لیزر را انجام داده اند و نه تنها دچار هیچ گونه عارضه و یا نازایی نشده اند بلکه کودکانی بسیار سالم و دور از هر گونه بیماری به دنیا آورده اند اشاره کرد.

 

لیزر بیکینی باعث ایجاد اختلال در قاعدگی می شود:

لیزر بیکینی در دوران قاعدگی هیچ عوارضی ندارد ( با این حال همواره به شما پیشنهاد میکنیم در طول دوران قاعدگی از دستگاه لیزر استفاده نکنید و استفاده از این دستگاه را به زمان دیگری موکول نمایید) اما لیزر بیکینی تاثیری در روند قاعدگی ندارد و شما در صورت بروز هر گونه اختلال در دوران PMS حتما با پزشک خودتون مشورت کنید زیرا  قطعا دلیلی غیر از انجام لیزر دارد.

در این لحظه ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا لیزر بیکینی باعث ایجاد تبخال تناسلی می شود؟

در پاسخ به این سوال باید خدمتتون عرض کنم که در صورتی که انجام لیزر در مراکز لیزر غیر بهداشتی و نامعتبر انجام دهید امکان انتقال این بیماری از کسان دیگر وجود دارد. زیرا این بیماری (زیگیل تناسلی) میتواند از طریق تماس مستقیم بدن و یا حتی تماس مستقیم وسایل مشترک نظیر لباس های مشترک، سری لیزر مشترک، و یا هر وسیله ی مشترک حتی در مطب دکتر زنان انتقال پیدا کند که باید انتقال این بیماری را جدی بگیرید و برای جلوگیری از این مسئله تدابیری رو بیندیشید. که باز هم بهترین پیشنهاد برای این مشکل تهیه و استفاده از دستگاه لیزر خانگی و استفاده به صورت شخصی می باشد. که با تهیه این دستگاه ها می توانید حتی در صورتی که به صورت مشترکی چندین نفر از این دستگاه استفاده می کنید هر کدوم سری مخصوص خودتون رو داشته باشید.

لیزر مو زائد

مناسب ترین سن برای انجام لیزر در بیکینی برای دختران:

در دختران بهترین زمان شروع انجام جلسات لیزر بعد از ۱۵ سالگی است و این به دلیل است که حتما قاعدگی رو تجربه کرده باشند و موهای روی اندام هاشون به صورت کامل درومده باشه تا محدوده رویش مو هم مشخص شده باشد و هچنین در دوران بلوغ با توجه به اختلال در هورمون ها بهترین زمان برای شروع لیزر بعد از به بلوغ رسیدن ان ها است.

مطالب دیگر  بهترین روش لیفتینگ صورت در خانه

 

رعایت کردن موارد زیر از عوامل بسیار تاثیر گذار در کاهش عوارض های احتمالی دستگاه لیزر هستند:

  • استفاده از برند معتبر و دارای تاییدیه، گارانتی و خدمات پس از فروش ( در صورت استفاده از دستگاه لیزر خانگی)
  • رفتن به مراکز معتبری که دارای دستگاه های پیشرفته و به روز هستند( در صورت مراجعه به کلینیک های لیزر درمانی)
  • رعایت مراقبت های قبل از انجام لیزر
  • رعایت مراقبت های بعد از لیزر
  • رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در حین انجام لیزر

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد:

  • ۱۲تا ۲۴ ساعت قبل از انجام لیزر موهای خود را شیو و پوست خود را عاری از مو کنید.
  • از انجام هر گونه از روش های رفع مو زائد که موجب کندن مو از ریشه می شوند( مانند اپیلاسیون، بند انداختن، موبر و …) تا حداقل یک ماه قبل بپرهیزید. زیرا اینکار باعث از بین رفتن ریشه مو می شوند و لیزر نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد.
  • پوست ناحیه مورد نظر مخصوصا بیکینی را از هر گونه ماده آرایشی و بهداشتی مانند لوسیون، روغن، کرم ها پاک کنید.
  • از گرفتن آفتاب و استفاده از دستگاه سولار تا ۱ ماه قبل از لیزر خودداری کنید .
  • از سری مخصوص به خودتون استفاده کنید و حدالامکان حتی سری را با اعضای خانواده و دوستان هم به صورت اشتراکی استفاده نکنید.
  • جهت گرفتن نتایج بهتر و ماندگار تر به تمامی موارد گفته شده در دفترچه دستگاه (در صورت مراجعه به کلینیک صحبت های گفته شده توسط اپراتور) حتما دقت کنید

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد:

  • از پوشیدن لباس ها تنگ و چسبیده بپرهیزید.
  • از لباس های نرم و گشاد استفاده کنید.
  • جهت گرفتن دوش آب را با درجه ملایم تنظیم کنید.
  • از خاراندن محل لیزر شده بپرهیزید.
  • در صورت عدم حساسیت به آلوئه ورا می توانید از آن در محل مورد نظر استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بپرهیزید.
  • از کرم های ضد افتاب استفاده نمایید.
  • تا ۴۸ ساعت از کرم، لوسیون و صابون های معطر استفاده نکنید.
المیناز اردیبهشت بازدید : 146 شنبه 07 اسفند 1400 نظرات (0)

دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از انواع دستگاه های لیزر موجود در کلینیک ها می باشد که با توجه به عملکرد و جوابدهی بسیار بالا کاملا شناخته شده است و تقریبا کسی نیست که حتی اگر از این دستگاه استفاده نکرده باشند حداقل یکبار اسم این دستگاه و تعریفش به گوشش نخورده باشد.

امروزه دستگاه لیزر الکساندرایت به یکی از پر طرفدارترین دستگاه های لیزر موجود در دنیا، به خصوص در کشور ما تبدیل شده است که در اغلب کلینیک های لیزر جهت رفع موهای زائد از این دستگاه محبوب و پرطرفدار استفاده می شود.

این دستگاه همان طور که در ذهن عموم جا افتاده یکی از سریعترین و برترین دستگاه های موجود در بازار است و دلیل اصلی محبوب بودنش قدر بسیار بالای اون هست.

خب قبل از هر گونه توضیحی میخوام درباره یکی از دوستام باهاتون صحبت کنم که چند روز داشتیم با هم صحبت می کردیم.و خوشحال میشم که شما هم نظرتون درباره این موضوع باهام تو کامنت به اشتراک بذارید.

در واقع بحث مون از جایی شروع شد که داشتیم برای رفتن به ی مهمونی حاضر میشدیم. زمانی که حاضر شدن من یکم طول کشید دوستم بهم گفت که ادما نباید انقدر به ظاهرشون اهمیت بدن باید بیشتر برای روح و باطنشون وقت بذارن. گفت من اصلا نمی پسندم که یه ادمی چند ساعت از تایم روزش رو برای حاضر شدن به بیرون از خونه و یا حتی مهمونی بگذرونه. خب در واقع اون لحظه جوابی بهش ندادم ولی وقتی شب اومدم خونه بیشتر به حرفاش فک کردم. در واقع با قسمت اول حرفاش موافق بودم. خوبه که ادم وقت بیشتری برای رشد روح و روانش بذاره ولی این به این معنی نیست که ظاهر آدم هیچ اهمیتی نداره. ظاهر مرتب و تر و تمیز و حتی زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس و در نهایت افزایش انرژی میشه که ادم بتونه بقیه کاراش رو هم به خوبی انجام بده.

دستگاه لیزر الکساندرایت چگونه کار می کند؟

خب لازم می دونم در همین ابتدا متذکر بشوم که کلمه الکساندرایت در واقع بر خلاف باور و اذهان عموم نام برند دستگاه نمی باشد، بلکه در واقع مکانیسم لیزر بوده که متاسفانه عموم مردم این دستگاه را به اشتباه با نام برند الکساندرایت می شناسند.

دستگاه لیزر الکساندرایت (یا به اختصار الکس) با طول موج ۷۵۵ نانومتر به صورت مستقیم در فولیکول ها و ریشه مو نفوذ پیدا می کند و باعث از بین بردن آنها می شود.

این دستگاه از عنصری بسیار نادر و گران قیمت به نام Chrysoberyl ساخته شده است این عنصر بر اساس تحقیقات علمی (جواهر شناسی) به عنوان گران قیمت ترین و کمیاب ترین سنگ (حتی گرانتر از سنگ الماس) شناخته شده است. شاید براتون جالب باشه که بدونید کانی مورد استفاده در دستگاه لیزر الکساندرایت دارای ویژگی تغیر رنگ (color change) بوده و در روز یک رنگ و در شب رنگ دیگری از خود نشان می دهد.

دستگاه لیزر الکساندرایت برای چه نوع پوستی مناسب است؟

به طور معمول این دستگاه برای تمام پوست ها (پوست روشن و پوست تیره) قابل استفاده است. اما باید به این امر توجه داشته باشیم که این دستگاه برای پوست های روشن بسیار مناسب تر هست و میزان جواب دهی برای این طیف رنگی پوست بسیار بالاتر است و عزیزان با رنگ پوست تیره تر حتما باید (با توجه به میزان تیرگی پوست بدن و یا حتی صورتشون) دقت لازم را داشته باشند و زیر نظر متخصص کارآمد این کار را انجام بدهند و مطمئن باشند که از سیستم خنک کننده برای این روش درمان استفاده می شود تا بتونند به نتیجه دلخواه خودشون برسند.

بهترین شرایط برای انجام لیزر، فرد با پوست روشن و موهای تیره می باشد در این حالت دستگاه لیزر به راحتی ریشه مو را تشخیص می دهند و عمل از بین بردن و نابودی ریشه را انجام میدهد. البته افراد با پوست های تیره و یا افراد با موهای رنگ روشن تر هم قطعا به نتایج دلخواه خودشون خواهند رسید فقط نیاز به زمان دارند و باید کمی صبور باشند.

این ویژگی بی همتای این سنگ گرانبها، باعث شده تا دستگاه های لیزر الکساندرایت (بر عکس دستگاه لیزر دایود) جز گرانترین دستگاه لیزر بشوند و همچنین در این دستگاه لیزر جامد بکار برده شده و در محدوده نورهای مرئی قرار دارند.

یکی از دلایل جوابدهی بالا و میزان رضایتمندی مشتریان این دستگاه، جذب بسیار بالای ملانین (رنگدانه های مو) می باشد به نحوی که در بین دستگاه های موجود در کلینیک ها بالاترین میزان جذب را دارا می باشند. و از همه مهمتر با پیشرفت علم و تکنولوژی و بروز رسانی دستگاه ها، امروزه دستگاه های الکساندرایت نه تنها باعث از بین رفتن موهای ضخیم و مشکی می شوند بلکه تاثیر بسزایی در از بین بردن و نابودی موهای نازکتر و کرکی هم دارند.

انواع دستگاه های لیزر الکساندرایت:

دستگاه های لیزر الکس نیز همانند دیگر دستگاه های لیزر دارای انواع مختلفی می باشد که در ذیل به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • دستگاه لیزر آریون Orion :

  • دستگاه لیزر آلما Alma :

  • دستگاه لیزر کوترا Cuter :

  • لیزر الکساندرایت لوترونیک

  • لیزر الکساندرایت بایوس

  • لیزر الکساندرایت کندلا

  • لیزر الکساندرایت اپیکیر

  • لیزر الکساندرایت آپوچی

  • لیزر الکساندرایت موتوس

  • لیزر الکساندرایت دکا

  • لیزر الکساندرایت اوریون

مطالب دیگر لیزر آقایان تهران و شایعات مربوط به آن

 البته دستگاه لیزر کلینیکی الکس (الکساندرایت) انواع متعدد بسیار زیادی دارد. که در بالا تنها به چند مورد از آنها که جز معروفترین ها با جواب دهی بالا هستند اشاره شد. و ذکر این نکته الزامی است که هر کدام از انواع دستگاه های لیزر هم دارای مدل های متنوع هستند که کارایی شبیه به هم دارند.

مزیت های استفاده از لیزر الکساندرایت:
  • این دستگاه باعث ایجاد بهبود در اختلالات عروقی می شود از این رو توصیه می کنیم عزیزانی که مشکلات عروقی دارد از این دستگاه استفاده کنند تا در حین استفاده از دستگاه، هم باعث رفع موهای زائد بدنتون بشه و باعث بهبود مشکلات عروقی.

  • تا حدودی باعث ایجاد جوانسازی و شفایت پوست شما می شود.

  • برای بیماران با مشکل رنگدانه این دستگاه مناسب هستند.

  • کارآمد در از بین بردن تاتوهای پوستی

  • این دستگاه عمق مناسب برای پیدا کردن موها در زیر پوست را به راحتی پیدا کرده و به آنها نفوذ پیدا می کند.

  • نسبت به سایر دستگاه های کلینیکی نیاز به جلسات کمتری دارد.

  • با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت و یا حتی دیگر دستگاه های لیزر برای رفع مو زائد میتوان تا حدود زیادی پاکسازی پوست انجام گیرد و تا جایی که در برخی موارد دیگر نیاز نیست برای پاکسازی پوست روش دیگری را انجام دهند. با توجه به اینکه پاکسازی پوست امروزه یکی از کارهای پر طرفدار زیبایی به حساب می آیند این  کار (لیزر) می تواند نتایج بسیار خوبی را داشته باشد.

معایب و عوارض استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت:

یکی از شایع ترین عوارض جانبی استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت، امکان ریش ریش شدن موهای صورت و گردن است که بیشتر در مواردی که موهای نازک تری دارند اتفاق میفتد.

  • یکی از مهمترین مواردی که ما را برای انتخاب دستگاه لیزر الکساندرایت به شک می اندازد این است که این دستگاه بیشتر مناسب افراد با پوست روشن است و در مراجعین با پوست های تیره امکان ایجاد لک و یا حتی سوختگی وجود دارد و دلیل این امر این است که فعالیت ملانین ها( رنگدانه های مو) افزایش می یابد.

  • این دستگاه به دلیل قدرتمند بودن می تواند دردناک باشد و به دلیل آستانه درد پایین در برخی بانوان و یا حتی آقایان می تواند منجر به عدم تکمیل دوره درمانی خود شوند و این امر باعث برگشت موهای زائد می شود.

  • در مواردی ممکن است باعث ایجاد تغیراتی در رنگدانه ها شود.

المیناز اردیبهشت بازدید : 67 سه شنبه 03 اسفند 1400 نظرات (0)

در دنیای امروز یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مشکلات خانم ها و آقایان پیدا کردن بهترین راه برای مقابله با موهای زائد می باشد. و همه ی ما تقریبا بیشتر روش های درمان، برای از بین بردن موهای زائد بدن و یا حتی روی گردن یا صورت خودمون را امتحان کرده ایم و احتمالا با بیشترشون نتیجه نگرفته ایم.و یا حتی شاید با بعضی از روش ها هم تا حدودی نتیجه گرفته ایم اما بنا بر دلایلی ( از قبیل: دردناک بودن ، خطر آفرین بودن ، عدم جوابدهی کافی ، حساسیت های پوستی ، ضخیم کردن موها و …) روش های مورد نظر را رها کرده ایم و یا بعد از مدتی برگشت پذیر بوده اند و حس کرده ایم که تمام زحمتی که تو این مدت برای از بین بردن موهای اضافی کشیده ایم به هدر رفته اند. من خودم تجربه های بسیار زیادی تو این زمینه دارم که برای خوندن مقاله من درباره این موضوع روی «تجربه من از بهترین دستگاه لیزر مو زائد» کلیک کنید تا شما هم بتونید با استفاده از تجربه شخصی من بهترین روش درمان رو برای خودتون انتخاب کنید.

انواع دستگاه لیزر

قطعا بزرگترین چالش افرادی که به پوست ، بهداشت و زیبایی خودشون اهمیت میدن خلاص شدن از شر موهای زائد می باشد. و همانطور که در بالا خدمتتون عرض کردم قطعا راه های مختلفی را برای مقابله با این مشکل امتحان کرده اند. اکنون در این میان سوالاتی به وجود می آید که ذهن هر کسی رو درگیر خودش می کنه مخصوصا افرادی که تصمیم به تهیه و استفاده از این دستگاه ها دارند حق دارند که جوابی برای این سوالاتشون بگیرند سوالاتی از قبیل:

  • آیا وقعا این روش ها توانسته اند پاسخی برای مشکلشان باشند؟؟
  • آیا روشی که انتخاب کرده اند بدون عوارض بوده است؟
  • آیا روش انتخاب شده همیشگی و بدون بازگشت بوده است؟
  • آیا این روش بدن درد و کبودی است؟
  • آیا روش مورد استفاده برای تمامی قسمت های بدن قابل استفاده است؟
  • آیا این روش حتما باید زیر نظر پزشک انجام شود؟
  • آیا مردان هم قادر به استفاده از این روش هستند؟
  • و ده ها سوال شبیه به این…

در جلوتر به بررسی این مسئله بیشتر می پردازیم.

با توجه به مطالعات و پژوهش های انجام شده مشخص شده است که مردم همواره به دنبال روشی هستند که با استفاده از آن بتوانند با کمترین درد، بدون عوارض ، معقول ترین هزینه ، بیشترین میزان بازدهی براشون حاصل بشه، با توجه به این مسائل راهی که میتواند بیشترین کمک را در این زمینه به شما بکند استفاده از لیزر درمانی هست. روشی که قادر است مدت زمان رویش مجدد موهای زائد بدنتان را طولانی تر نمایید و یا حتی در موارد بسیار زیادی به صفر برساند. و همانطور که در مقاله های دیگه به صورت کامل و روشن توضیح دادیم و اثبات کردیم که چرا دستگاه لیزر خانگی بهترین انتخاب از بین دستگاه های کلینیکی و لیزر خانگی است. در زیر مواردی را جهت انتخاب بهتر شما عزیزان از میان دستگاه های لیزر توضیح می دهیم.

دستگاه لیزر

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه لیزر به نکات زیر توجه کنید:

  • دستگاه لیزر خانگی دس برای چه قسمت هایی از بدن مناسب است؟

دستگاه لیزر خانگی تقریبا برای تمامی قسمت های بدن که در آن موهای زائد رشد می کنند مناسب و قابل استفاده است. (نواحی هایی مانند: دست، پا، بازو، ران، شکم، پهلو، صورت، زیر بغل، گردن ، بیکینی، کمر، روی انگشتان دست و پا، پاسن و …) البته توجه به این نکته رو هرگز فراموش نکنید که انجام لیزر خانگی برای قسمت های حساس بدن همچون: لب، نوک سینه، اطراف چشم، ابروها، محل تتو، روی خال و … کاملا ممنوع می باشد (این قسمت های حساس بدن برای هر نوع روش درمانی رفع موهای زائد ممنوع می باشد، حتی دستگاه های لیزر کلینیکی. به همین جهت شما هنگام کار با دستگاه لیزر خانگی و هر روش درمانی دیگر باید با دقت کافی و حواس جمع این کار را انجام دهید.)

توجه کنید: قبل از استفاده از دستگاه برای رفع موهای زائد، هر قسمت از بدنتون که با قسمت دیگه رنگ پوست متفاوتی داره حتما در ابتدا با استفاده از دستگاه تست رنگ پوست، درجه مناسب آن را تشخیص دهید.

  • چه مدت زمان نیاز است تا از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنیم و نتیجه بگیریم؟

میزان جواب دهی و نتیجه گرفتن این روش مانند هر روش درمانی دیگر هم بستگی به رشد موهای بدن شما و میزان جواب دهی موهایتان به این روش دارد اما به طور میانگین و معمول فاصله ۸ الی ۱۲ ماهه برای تکمیل دوره درمان در این روش در نظر گرفته شده است. اما همانطور که خدممتون گفتم این عدد میتونه با توجه به در نظر گرفتن شاخص های دیگه تغیر پیدا کند.

  • دستگاه های لیزر خانگی رفع موهای زائد چه مزیت هایی دارند؟

از برجسته ترین مزیت های دستگاه لیزر خانگی می‌توانیم به صرفه جویی در زمان اشاره کنیم. و همینطور استفاده از این دستگاه بسیار جذاب ساده و راحت است، و نیز از نظر اقتصادی که الان دغدغه تمامی انسان ها می باشد کاملا به صرفه است. با استفاده از این محصول کاربردی خیال شما از لحاظ بهداشتی راحت شده و می توانید  اطمینان داشته باشید که این دستگاه به صورت کاملا اختصاصی تنها مورد استفاده شما قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه، درد بسیار کمتری را تجربه خواهید کرد و به نتیجه مورد نظر خودتون در کمترین زمان ممکن نیز خواهید رسید.

و همچنین در صورت تهیه دستگاه لیزر صورتی (چند کاره)

لیزر خانگی

در هنگام خرید دستگاه لیزر خانگی به چه نکاتی باید حتما دقت کنیم؟

تکنولوژی لیزر مخصوص رفع موهای زائد نخستین بار در سال ۱۹۹۰ در کشور امریکا عرضه شد و تحولی عظیم را در عرصه لوازم پزشکی و زیبایی به وجود آورد. و شاید براتون جالب باشه که در اون زمان برای افراد با پوست های تیره امکان استفاده از این دستگاه های لیزر وجود نداشت و فقط افراد با رنگ پوست روشن می توانستند از این روش بکار گیرند ولی به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه برای طیف بیشتری از رنگ پوست ها قابل استفاده شد.

نکته قابل توجه دیگر که موقع خرید دستگاه لیزر باید به آن دقت داشته باشیم و از اهمیت بسزایی برخوردار است توجه به رنگ مو است. هر چه رنگ مو تیره تر(مشکی) باشد میزان جواب دهی بالاتر می رود و این مسئله به این دلیل است که نوری که از دستگاه ما ساطع می شود توسط فولیکول های مو جذب شده و با گذشت زمان باعث ضعیف شدن مو می شود.

یکی از نکات خیلی مهم که باید هنگام خرید از فروشنده سوال کنید این است که با در نظر داشتن این موضوع که برخی از دستگاه های لیزر خانگی موجود در بازار را نمی توان برای موهای روی صورت استفاده کرد این است که آیا دستگاهی که در حال خرید کردن آن هستید این قابلیت را دارد یا خیر؟ ( یکی از ویژگی های خاص دستگاه لیزر خانگی دس این است که برای تمامی قسمت های بدن حتی صورت می توانید از این دستگاه استفاده کنید)

آیا استفاده از لیزر های خانگی نیاز به علم و دانش خاصی دارند؟

در واقع استفاده از دستگاه های لیزر خانگی نیاز به هیچگونه علم و تخصص خاص و ویژه ای ندارند. متخصصین پوست همواره توصیه هایی اکید می کنند که حتما باید لیزر را زیر نظر متخصص پزشک زیبایی و پوست انجام بدهید ، به این دلیل که دستگاه برای رنگهای متفاوت پوست بدن نیاز به تنظیم مجدد دارند و این امکان آسیب دیدن رنگدانه های پوست بعد از مدتی وجود دارد. در حالی که واقعیت این است که لیزر خانگی به صورت هوشمند پس از قرارگیری بر روی نواحی مختلف بدن رنگ پوست را تشخیص می دهد و طول موج دستگاه را بصورت اتوماتیک تنظیم می کند.  در ضمن شما می توانید با توجه به حساس بودن قسمت های مختلف پوست بدن با تنظیم پنج درجه متفاوت از انرژی، دستگاه را به صورت دستی تنظیم نمایید تا تاثیر گذاری مورنیاز حاصل شود. در دستگاه آبی رفع موهای زائد دس نیز تست رنگ پوست به صورت جداگانه تعبیه شده و درون جعبه قرار دارد تا شما با خیال راحت قبل از انجام هر ناحیه از بدن اون قسمت را با تستر بسنجید تا بتوانید درجه مطمئنه را بیاید و با خیالی آسوده لیزر کنید.

المیناز اردیبهشت بازدید : 63 دوشنبه 02 اسفند 1400 نظرات (0)
سلام دوستان

وقت همگی بخیر باشه

امیدوارم که امروز هم یک روز خوب و پر انرژی، همراه با کلی اتفاق های خوب و تصمیمات مهم تو زندگی رو شروع کرده باشید.

امروز قراره براتون از تجربه شخصی خودم هنگام استفاده از دستگاه لیزر (هم دستگاه لیزر کلینیکی و هم دستگاه لیزر خانگی) رو باهاتون به اشتراک بذارم.

با توجه به اینکه متاسفانه من آدم بسیار بسیار پر مویی هستم و تقریبا تمام قسمت های بدنم از تعداد زیادی مو تشکیل شده ( و این کاملا ارثی هست تو خانواده ما، البته تو خانواده مون استثنا هم داریم ولی متاسفانه بیشترمون از این مشکل پر مووی و مو زائد رنج می بریم و بیشتر عمرمون ، درگیر پیدا کردن یک راه حل مناسب برای رفع این مشکل مهم و اساسی بودیم. البته نا گفته هم نمونه که همین مشکل و معضلی که دارم ازش صحبت می کنم و بیشتر مواقع ازش گله می کنم یکسری زیبایی هایی هم بهم داده و اون موهای پر پشت روی سرم ، ابروها و مژه های پر و بلند باعث زیباتر شدن چهره ام شده ولی گاهی اوقات این موهای زائد روی بدنم (دست ، پا ، زیر بغل ، بیکینی و حتی روی شکم و کمرم) انقدر برام آزار دهنده بوده که آرزو کردم کاش موهای کمتری داشتم حتی به این قیمت که موهای سرمم کم پشت تر بودن (الان میگید که چقدر ناشکرم).

موهای زائد

همه ی این ها رو گفتم که میزان ناراحتیم بابت این مسئله دائمی و همیشگی برای موهای زائد بخصوص ما خانم ها رو بهتون یادآور بشم. همه ی ما همیشه و همه جا درگیر این مشکل مو زائد هستیم و هر وقت که می خواهیم برای بیرون رفتنمون لباس انتخاب کنیم اولین چیزی که در نظر می گیریم اینه که لباسی رو انتخاب کنیم که موهای زائدمون مشخص نباشه و به همین خاطر ممکنه نتونیم لباسیو که دوست داریم بپوشیم چون وقت برای شیو کردن موهامون نداشتیم. و امروز قراره کلی باهم در این باره گپ بزنیم و به نتیجه ای برسیم تا ببینیم بهترین راه حل برای این مشکل چیه

خب من بعد از امتحان کردن کلی روش های مختلف از دوران نوجونی بلافاصله بعد از بلوغ ( روش هایی مثل تیغ زدن، اپیلاسیون، پودر های موبر، کرم های موبر، حتی شاید براتون عجیب باشه ولی اصلاح با نخ رو هم امتحان کردم اما هیچ کدوم نتیجه دلخواه رو بهم نداد که هیچ حتی بعضی از این روش ها باعث بیشتر شدن و رشد چند برابری موهای زائد بدنم شد و بعضی از این روش ها اونقدر دردناک و حتی خطرناک بودن که برام بسیار طاقت فرسا بود که بخوام جلساتمو تکمیل کنم و نتونستم دردش رو تحمل کنم و نیمه راه بیخیال این روش ها شدم) خب در نهایت با پیشنهاد و معرفی دوستای صمیمیم ترجیح دادم روش درمانی لیزر رو هم امتحان کنم تا ببینم میتونم بالاخره از شر این موهای زائد کلافه کننده راحت بشم یا خیر؟

رفع مو زائد

با توجه به تعریفایی که از دوستان و آشنایان از لیزر درمانی برای رفع مو زائد شنیده بودم. یک روز تصمیم گرفتم که به کلینیک نزدیک منزلمون برم و یکسری اطلاعات اولیه بگیرم (البته این مسئله مربوط به قبل از شیوع ویروس کرونا هست که حضوری به کلینیک رفتم) بعد از کلی پرس و جو و سوال و جواب از منشی کلینیک بهم اطمینان دادن که نهایتا بعد از ۸ الی ۱۰ جلسه تمامی موهای زائد بدنم برای همیشه از بین میره و میتونم ی حس خوب رو تجربه کنم و گفتن که خیالت راحت اصلا درد نداره و در ابتدا نیاز هست که ماهی یکبار مراجعه کنم و بعد از چند جلسه و با توجه به کاهش رشد موها، فاصله بین جلسات هر ۴۵ روز یکبار، و بعد از مدتی  ۹۰روز و به همین منوال دوماه یکبار میشه. و من همراه با لبخندی از سر رضایت که بالاخره تونسته بودم روش درمانی مطمئنی رو پیدا کنم به خونه برگشتم و در خونه شروع به تحقیقات بیشتری کردم و سعی میکردم یک کلینیک معتبر با بهترین برند دستگاه لیزر رو پیدا کنم که در اون زمان “دستگاه لیزر الکساندرایت” خیلی روی بورس بود و جزء بهترین برندها در زمینه لیزر کلینیکی به حساب میومد. به همین خاطر من یه کلینیک معتبر که این دستگاه رو دارن انتخاب کردم، بعد از کلی موفق شدم ازشون وقت بگیرم (البته تقریبا برای ۱۰ روز بعد!) و با شوق و استیاق فراوان شروع کردم به شروع جلسات.

خب اگه بخوام بگم که انجام لیزر با دستگاه الکس (الکساندرایت) درد نداشت دروغ گفتم. اما به قدری بود که می تونستم تحمل کنم (با توجه به این مسئله که من آستانه درد بالایی دارم و توانایی تحمل دردم زیاده) تو جلسه اول تقریبا درصد زیادی حدود ۵۰ درصد از موهای زائد بدنم از بین رفت و من خیلی خوشحال بودم اما با توجه به گذشت زمان و جلساتم دیگه حس می کردم مثل قبل جوابد دهی نداره و دلیل این امر رو نمی دونستم حتی یه جاهایی از جلسات (اگر اشتباه نکنم حدود جلسه ۶ بود) حس کردم این امر از بین رفتن مو زائد تقریبا متوقف شده و دیگه با ادامه دادن جلساتم مو زائد بدنم از بین نمیره. وقتی بیشتر پرس و جو کردم متوجه شدم من تنها کسی نیستم که این اتفاق براش پیش اومده و در خیلی از موارد این مسئله پیش میاد و اونطور که من متوجه شدم دلیلش این هست که در واقع با انجام دادن لیزر در بیشتر موارد موهای بدن به صورت کامل از بین نمیره و ما نیاز به استفاده بیشتر (حتی در مواردی تا آخر عمر) از لیزر و جلسات لیزر درمانی داریم.

اما با توجه به مسائلی همچون هزینه های بسیار بالای کلینیک های زیبایی، دور بودن از منزل، نداشتن نوبت های خالی، نگرانی بابت رعایت مسائل بهداشتی( بخصوص در زمان شیوع ویروس کرونا) باعث شد تا همه ی ما به فکر راه حلی جدید برای رفع موهای زائد باشیم . البته توجه به این مسئله که تا به امروز لیزر درمانی بهترین روش برای این مشکل مشترک بین ما خانم ها و حتی آقایون هست باعث شد به فکر تهیه و خرید دستگاه لیزر خانگی بیفتم و با یکبار هزینه بتونیم کلینیک لیزر رو به خونه خودمون بیارم و در هر زمان و هر مکان بتونیم ازش استفاده کنیم فارغ از اینکه ذره ای نگران هزینه های گزاف افزایش تعداد جلسات و همچنین رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در مراکز لیزر و کلینیک های زیبایی باشیم.

 

لیزر خانگی دس

از این رو به این فکر افتادم تا این دفعه مطالعه و تحقیقم رو نسبت به دستگاه های لیزر به سمت دستگاه لیزر خونگی سوق بدم و در تلاش بودم تا بتونم با هزینه متناسب و معقول بهترین برند دستگاه لیزر خانگی رو سفارش بدم، دستگاهی که هم از کیفیت و قدرتش مطمئن باشم و هم از گارانتی و خدمات پس از فروش (که در صورت وجود هر گونه مشکل خواه از دستگاه یا از طرف من بتونم مشکلم رو حل کنم) و هم اینکه مهمتر از همه استفاده ازش راحت باشه تا بتونم براحتی در منزل ازش استفاده کنم و نگران سوختگی و آسیب رسوندن به خودم نباشم. در این بین با شرکت معتبر و قدیمی “هما سنتر” که از وارد کننده های دستگاه های زیبایی در ایران  به عنوان اولین  وارد کننده دستگاه های زیبایی و جوانساز و لیزر موهای زائد هستند آشنا شدم. و بعد از تحقیقات بسیار زیاد متوجه شدم که انتخاب درستی داشتم و الان بعد از استفاده از این دستگاه از انتخاب خودم بسیار راضی هستم و خوشحالم که بعد از اونهمه پرس و جو و وقت گذاشتن تونستم بهترین انتخاب رو بکنم . و الان با خیال آسوده هر وقت که به دستگاه احتیاج پیدا کنم می تونم ازش استفاده کنم.

دستگاه های لیزر مو زائد برند دس ۲ نوع می باشد که تک کاره و چند کاره هست

دستگاه صورتی برای رفع موهای زائد (چند کاره)، قابلیت تعویض سری دارند و شما می تونید با تهیه سری جوانساز و جای جوش و اکنه از دیگر خدمات آن استفاده کنید و دستگاه آبی (تک کاره) قابلیت تعویض سری ندارند ولی در عین حال شات نامحدود دارند به این معنی که بدون هیچ گونه محدودیت می تونید ازش استفاده کنید.

دوستان مطالب نوشته شده در تنها تجربه ی شخصی من درباره امتحان کردن راه های مختلف برای از بین برن موهای زائد بدن خودم بود و هر کسی ممکنه تجربه ی شخصی متفاوتی داشته باشه و با توجه به اینکه من به دلیل داشتن موهای بسیار زیاد واقعا کلافه شده بودم و با جرات می تونم بگم تقریبا  همه راهها رو تست کردم و مطمئن باشید انتخاب دستگاه لیزر خانگی بهترین راه هست.

هرگز از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.

خوشحال میشم شما هم اگه تجربه ای متفاوت از روش های مختلف برای از بین بردن مو زائد و یا حتی خرید دستگاه ها ی لیزر دارین باهامون به اشتراک بذارید و اگر خریدی از شرکت ما داشتید و راضی بودید دوستانتون رو برای خرید راهنمایی کنید تا اون ها هم بتونن با خرید دستگاه رفع مو زائد ما از شر موهاشون خلاص بشن.

نتیجه گیری:

خب عزیزان با توجه به تمام چیزایی که خدمتتون توضیح دادم تا به امروز بهترین روش برای درمان موهای زائد بدن و یا حتی صورتمون استفاده از دستگاههای لیزر هست (حالا چه در کلینیک و در در منزل) که پیشنهاد من به شما بزرگوان خرید دستگاه لیزر خانگی هست که شما می تونید با یکبار هزینه به تعداد دفعات دلخواه از اون استفاده کنید و یکی از مهمترین مزیت این دستگاه استفاده مشترکی از این دستگاه هست که شما می تونید به صورت مشترکی این دستگاه رو با اعضای خانواده خودتون به اشتراک بذارید که این کار عملا صرفه جویی در زمان و هزینه هست.

المیناز اردیبهشت بازدید : 71 یکشنبه 01 اسفند 1400 نظرات (0)
قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست به طور کلی تکنیک های متعددی از جمله روش های خانگی و سنتی به منظور شادابی و حفظ سلامت پوست وجود دارد. اما در این میان لازم است بدانید که برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست حتما باید از دستگاه های جوانسازی پوست استفاده کرد تا نتایج ایده ‌آلی کسب کرد. یکی از دستگاه های محبوب برای جوانسازی پوست، لیزر می باشد. از این رو در ادامه مقاله قصد داریم شما را با دستگاه لیزر و نحوه اثر گذاری آن آشنا کرده و مطالبی را در زمینه قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست بیان کنیم.

نحوه اثر گذاری لیزر بر جوانسازی پوست

لیزر یکی از موثر ترین دستگاه ها به منظور جوانسازی پوست می باشد. در واقع در این روش پرتو های لیزر در اثر برخورد به پوست، به لایه های زیرین نفوذ کرده و موجب می شود که بافت های سلولی شروع به تولید کلاژن کنند. در نتیجه افزایش کلاژن سازی پوست، موجب می شود که لایه های شل و چین و چروک ها از بین رفته و پوست جدیدی تشکیل شود. که مسلماً تشکیل لایه جدید، شاداب تر و جوان تر از لایه های قدیمی است. در این صورت می توان گفت که استفاده از دستگاه لیزر موجب جوانسازی پوست و شادابی و طراوت آن می شود.

معرفی برخی از لیزر های جوانسازی

همان طور که گفته شد یکی از تکنیک های جوانسازی پوست صورت، استفاده از دستگاه لیزر می باشد. در واقع لیزر یک روش کاربردی برای کاهش جای جوش، زخم، لک های پوست، سفت کردن پوست و …. می باشد. به طور کلی لیزر شامل دستگاه گوناگونی است که هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارند. مطمئناً عملکرد هر کدام از آن ها بر روی پوست متفاوت بوده و از این رو لازم است که برای استفاده از درمان با لیزر حتما به پزشک متخصص مراجعه کرد. در ادامه مقاله شما را با انواع دستگاه های لیزر آشنا کرده و مطالبی را در این زمینه ارائه می دهیم.

قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست
لیزر RF فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال دارای سوزن های بسیار ظریفی است که قطر آن ها ۲۰۰ میکرون می باشد. در این روش متخصصان دستگاه را بر روی پوست قرار داده و در این صورت سوزن ها یک خراش سطحی بر روی پوست ایجاد می کنند. در واقع این سوزن ها با یک عمق تنظیم شده وارد پوست می شود و تقریبا تا ناحیه درم پوست فرو می روند.

در این صورت سوزن ها موجب تحریک کلاژن سازی پوست می شوند. لازم است بدانید که دستگاه آر اف فرکشنال نسبت به دیگر دستگاه های لیزر ، دارای عوارض جانبی کمتری می باشد. قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست

لیزر اربیوم

لیزر اربیوم کار خود را با برداشتن لایه نازکی از پوست انجام می دهد. در واقع این روش درمان برای رفع خطوط سطحی، چین و چروک های کم عمق، تیرگی ها و لکه های پوستی و …. بسیار موثر است. لازم است بدانید که اساس کار لیزر اربیوم تبدیل انرژی لیزر به انرژی حرارتی در نقاط خاصی از پوست می باشد.

قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست

در واقع انرژی حرارتی حاصل از لیزر اربیوم در یک منطقه خاص، موجب از بین رفتن و جدا شدن سلول های پوستی آسیب دیده شده و در نتیجه موجب لایه برداری پوست می شود. به طور کلی از لیزر اربیوم برای از بین رفتن جای زخم، لکه ها، چین و چروک ها، روشن کردن و شفافیت پوست و …. استفاده می شود. (قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست)

اساس اصلی کار این لیزر، گاز CO2 می باشد. جوانسازی پوست از طریق این لیزر را می توان یکی از محبوب ترین روش های درمان پوست دانست. نور حاصل از این لیزر به هزاران پرتو نور کوچک تقسیم شده و به لایه های عمیق پوست برخورد می کند.

لیزر فرکشنال CO2

سپس این پرتو ها به قسمتی از سطح پوست متمرکز شده و به سرعت موجب بهبودی پوست خواهند شد. لازم است بدانید که استفاده از لیزر فرکشنال CO2 علاوه بر جوانسازی پوست، موجب سفت کردن پوست و افزایش تولید کلاژن سازی نیز می شود. (قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست)

استفاده از لیزر های جوانسازی پوست، تا چه مدت ماندگار است؟

به طور کلی ماندگاری جوانسازی پوست، با توجه به عوامل مختلفی از جمله شرایط پوستی هر فرد، انتخاب نوع لیزر برای درمان، میزان چین و چروک های پوستی هر فرد، سبک زندگی هر فرد، نحوه مراقبت از پوست و …. متفاوت است. اما به طور کلی رعایت یکسری نکات در ماندگاری بالای جوانسازی پوست با لیزر موثر است که در ادامه شما را با نکات مهم در زمینه مراقبت از پوست پس از درمان لیزر، آشنا می کنیم.

پس از استفاده از دستگاه لیزر به منظور جوانسازی پوست، باید از مصرف سیگار و دخانیات پرهیز کنید.
  • پس از درمان با لیزر، لازم است از پوست در برابر نور خورشید مراقبت شود.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب را به هیچ عنوان فراموش نکنید.
  • پس از درمان با لیزر از محصولات آرایشی استفاده نکنید.
  • برای نظافت پوست خود، از محصولات مراقبتی استفاده کنید که مناسب پوست خودتان باشد.
  • خواب کافی داشته باشید و تا جای ممکن از استرس دوری کنید.
  • تا چند مدت سعی کنید در معرض آلاینده های محیطی قرار نگیرید.
  • رژیم غذایی مناسب می تواند تاثیر بسزایی در افزایش ماندگاری جوانسازی پوست با لیزر داشته باشد.
  • بعد از درمان با دستگاه های لیزر و همچنین در طول دوره‌ درمان، مصرف آب را فراموش نکنید. چرا که پوست نباید دچار کم آبی شود. (قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست)
  • تا ۴۸ الی ۷۲ ساعت باید از رفتن به استخر پرهیز کنید. چرا که آب استخر کلر دار بوده و این کلر موجب تحریک پوست می شود.
  • از شست و شوی صورت خود با آب گرم و یا استحمام با آب داغ خودداری کنید. چرا که آب گرم اثر درمان را کاهش می دهد. 
  • و ….
مزایا و عوارض دستگاه لیزر جوانسازی پوست

مزایا

  • قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست مناسب و به صرفه می باشد.
  • درمان زخم های آکنه
  • کاهش منافذ پوستی
  • صاف شدن چین و چروک ها
  • درمان آسیب های حاصل از نور خورشید
  • شادابی و طراوت پوست
  • کاهش چین و چروک ها و خطوط پوستی و در نتیجه جوانسازی پوست
  • از بین رفتن جوش ها (قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست)
  • سفت شدن پوست
  • افزایش کلاژن سازی پوست
  • امکان برداشتن خال و یا زگیل با لیزر
قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوستعوارض

مطمئناً استفاده از هر روش درمانی برای جوانسازی پوست با یکسری از عوارض جانبی همراه است که دستگاه لیزر از این قاعده مستثنی نیست. از عوارض احتمالی درمان با لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قرمزی و التهابات پوستی (به منظور کاهش این التهابات می توان از کمپرس آب سرد استفاده کنید)

سوختگی: در صورتی که شما مکان و یا دستگاه مناسبی را برای درمان پوست خود انتخاب نکرده باشید، ممکن است پوست شما دچار سوختگی شود. در این صورت لازم است از پماد های سوختگی و دارو های مسکن استفاده کنید.

تغییر رنگ پوست: ممکن است لیزر موجب تغییر رنگ پوست شما شود. در این صورت شما می توانید از کرم های سفید کننده، لایه بردار ها و …. برای روشنی پوست خود استفاده کنید. (قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست)

افزایش آکنه: ممکن است برخی از افراد به دلیل حساسیت، پس از درمان با لیزر آکنه های پوستی آن ها افزایش یابد. در این صورت لازم است آن ها از آنتی بیوتیک هایی استفاده کنند که توسط دکتر متخصص تجویز شده باشد.

درد: درد یکی از عوارضی است که مطمئناً در اغلب روش های درمانی وجود دارد. شما می توانید برای کاهش درد از کمپرس آب سرد استفاده کنید.

قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست

به طور کلی قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست به منظور درمان مشکلات پوست با توجه به عوامل مختلفی از جمله هزینه پزشک، شرایط پوستی هر فرد، انتخاب دستگاه لیزر، میزان چین و چروک ها و خطوط پوستی و …. متفاوت می باشد. اما لازم است بدانید که قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست کاملاً به صرفه و مناسب می باشد.

سوالات متداول

آیا جوانسازی پوست با لیزر با درد همراه است؟

پزشکان به منظور جلوگیری از ایجاد هر گونه درد، از بی حسی موضعی استفاده می کنند.

بهترین روش درمان برای جوانسازی پوست کدام است؟

انتخاب بهترین روش با توجه به میزان بودجه، شرایط پوستی هر فرد و … متفاوت است.

قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست چقدر است؟

قیمت دستگاه لیزر جوانسازی پوست با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود.

المیناز اردیبهشت بازدید : 41 چهارشنبه 27 بهمن 1400 نظرات (0)

با استفاده از این دستگاه می توانید با هزینه ای بسیار اندک ، تمامی مشکلات مربوط به چشم خود را برطرف کنید. مشکلاتی مانند چین و چروک دور چشم ، سیاهی و کبوری اطراف چشم ، پف دور چشم ، کیسه های هوایی زیر چشم و حلقه های سیاه داخل چشم به راحتی با دستگاه مراقبتی چشم قابل درمان هستند.

از طرفی هزینه بسیار مناسب این دستگاه باعث شده تا استقبال مناسبی از این دستگاه صورت گیرد زیرا تمامی اعضای یک خانواده با خرید این دستگاه می توانید تمامی مشکلات مربوط به چشم خود را برطرف کرده و چشمانی زیبا و درخشان داشته باشند.

گارانتی

دستگاه مراقبتی چشم DEESS با یک عمر ماندگاری برای شما ، دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. به همین دلیل می توانید با آرامش خاطر این دستگاه را سفارش داده و زیبایی خود را دو چندان کنید.

مشخصات فنی دستگاه مراقبتی چشم DEESS

منبع تغذیه : برق شهری – اتصال با سیم

برق ورودی : ۳۶W

میزان ولتاژ : ۱۰۰V – ۲۴۰V

اقلام موجود در پکیج دستگاه مراقبتی چشم DEESS

  • دستگاه مراقبتی چشم
  • دوشاخه
  • سیم برق
  • پد چشم
  • سیم اتصال پد چشم
  • دفترچه راهنمای فارسی
  • دی وی دی آموزشی
المیناز اردیبهشت بازدید : 44 سه شنبه 26 بهمن 1400 نظرات (0)

این سری فوق العاده کاربردی و پر طرفدارمون که مختص دستگاه چند کاره (صورتی) هست همانطور که از اسمش مشخص هست برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود. استفاده از این دستگاه بسیار راحت و آسونه و در عین حال جواب دهی فوق العاده بالایی داره. مناسب خانم ها و آقایان هست.

سری جوانساز SR مناسب افراد زیر است:

  • افرادی که پوستی شل و افتاده دارند.
  • عزیزانی که پا به سن گذاشته اند و پوستی سالخورده دارند.
  • پوست های دارای چین و چروک
  • افرادی که منافذ باز بر روی پوست خود دارند.
  • پوست های کدر و زرد

نحوه استفاده:

ابتدا پوست را با دقت تمام تمیز می کنیم. سپس دستگاه را با توجه به موارد گفته شده در دفترچه راهنما و دی وی دی آموزشی استفاده می کنیم. (برای هر ناحیه از صورت ۳ مرتبه)

مراقبت های بعد از استفاده از دستگاه:

پس از هر بار استفاده از دستگاه، بلافاصله از کرم مرطوب کننده و جوانساز و همچنین کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

المیناز اردیبهشت بازدید : 39 دوشنبه 25 بهمن 1400 نظرات (0)

این سری هم مانند سری HR و SR تنها قابلیت نصب بر روی دستگاه صورتی را دارند و شما می توانید با تهیه این محصول و نصب روی دستگاه، پوستی عاری از هر گونه لک، جوش و آکنه را تجربه کنید.

سری جوش و آکنه AC دارای ۵۰هزار شات می باشد. با توجه به این مقدار شات، شما می توانید سری را به صورت اشتراکی با اعضای خانواده و یا حتی دوستان و عزیزان خودتون استفاده کنید. و یا حتی در صورت تمایل سری رو به صورت جداگانه برای هر شخصی تهیه و استفاده کنید.

 

طریقه استفاده:

توجه داشته باشید که قبل از استفاده از دستگاه بر روی جوش موردنظر، حتما باید چرک جوش خالی شده باشد تا بتوانید از دستگاه در اون ناحیه استفاده بکنید.

همچنین برای تمامی پوست ها با هر مشکلی قبل از استفاده، ابتدا با استفاده از دستگاه تست رنگ پوست، درجه مناسب پوست خودتون رو تعیین کنید و سپس دستگاه را روی درجه مشخص شده تنظیم نمایید و از آن استفاده کنید.

دقت کنید که این سری مخصوص پوست هایی با آکنه غیر فعال است (این سری برای عزیزان با پوست چرب و دارای منافذ باز مناسب تر است.)

موارد استفاده:

  • «جای» جوش و آکنه
  • مناسب برای انواع لک
  • درمان قرمزی پوست در اثر آکنه و روزاسه

 

مزایای استفاده از سری جوش و آکنه:

  • مقرون به صرفه بودن این دستگاه خانگی نسبت به هزینه کلینیک های زیبایی
  • استفاده آسان و راحت
  • موثر در درمان جوش و آکنه
  • بدون عوارض

 

نواحی قابل استفاده:

صورت، گردن، کمر، پشت، شکم و …

المیناز اردیبهشت بازدید : 37 یکشنبه 24 بهمن 1400 نظرات (0)

عزیزان همونطور که در توضیحات دستگاه لیزر چند کاره (صورتی) خدمتتون عرض کردیم. دستگاه های چند کارمون قابلیت تعویض سری دارند. (لبته داخل جعبه دستگاه فقط یک سری مخصوص رفع موهای زائد موجود است) اما شما میتونید در صورت تمایل با هزینه جداگانه یک سری رفع موهای زائد جداگانه تهیه کنید.

برخی از مواردی که ممکن است شما نیاز به تهیه سری اضافه جهت رفع مو زائد داشته باشید عبارت اند از:

  • مفقود شدن سری داخل جعبه (در صورتی که پس از مدتی استفاده از دستگاه به هر دلیلی، سری دستگاهتون رو گم کردید اصلا نگران این موضوع نباشید نیاز به تهیه مجدد دستگاه لیزر نیست. شما می توانید به راحتی تنها سری رفع مو زائد HR را سفارش بدهید و روی دستگاه قبلی خودتون نصب کنید و دوره درمان خودتون را به اتمام برسانید)
  • استفاده اعضای خانواده از یک دستگاه به صورت مشترکی (که می توانید با توجه به رعایت مسائل بهداشت شخصی و جلوگیری از انتقال بیماری ها، با تهیه چند سری مخصوص مو زائد، هر یک از اعضای خانواده سری مخصوص به خودش رو داشته باشد.
  • آسیب دیدگی سری موجود در جعبه (در مواردی که شامل گارانتی نمی شوند و شما موظف هستید که سری جدید برای خودتون تهیه کنید)

با توجه به موارد فوق، شما می توانید در هر زمان که احساس نیاز پیدا کردید سری مو زائد رو به راحتی تهیه کنید.

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 3,981
  • بازدید کلی : 11,788