loading...
هما سنتر
المیناز اردیبهشت بازدید : 66 سه شنبه 03 اسفند 1400 نظرات (0)

در دنیای امروز یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مشکلات خانم ها و آقایان پیدا کردن بهترین راه برای مقابله با موهای زائد می باشد. و همه ی ما تقریبا بیشتر روش های درمان، برای از بین بردن موهای زائد بدن و یا حتی روی گردن یا صورت خودمون را امتحان کرده ایم و احتمالا با بیشترشون نتیجه نگرفته ایم.و یا حتی شاید با بعضی از روش ها هم تا حدودی نتیجه گرفته ایم اما بنا بر دلایلی ( از قبیل: دردناک بودن ، خطر آفرین بودن ، عدم جوابدهی کافی ، حساسیت های پوستی ، ضخیم کردن موها و …) روش های مورد نظر را رها کرده ایم و یا بعد از مدتی برگشت پذیر بوده اند و حس کرده ایم که تمام زحمتی که تو این مدت برای از بین بردن موهای اضافی کشیده ایم به هدر رفته اند. من خودم تجربه های بسیار زیادی تو این زمینه دارم که برای خوندن مقاله من درباره این موضوع روی «تجربه من از بهترین دستگاه لیزر مو زائد» کلیک کنید تا شما هم بتونید با استفاده از تجربه شخصی من بهترین روش درمان رو برای خودتون انتخاب کنید.

انواع دستگاه لیزر

قطعا بزرگترین چالش افرادی که به پوست ، بهداشت و زیبایی خودشون اهمیت میدن خلاص شدن از شر موهای زائد می باشد. و همانطور که در بالا خدمتتون عرض کردم قطعا راه های مختلفی را برای مقابله با این مشکل امتحان کرده اند. اکنون در این میان سوالاتی به وجود می آید که ذهن هر کسی رو درگیر خودش می کنه مخصوصا افرادی که تصمیم به تهیه و استفاده از این دستگاه ها دارند حق دارند که جوابی برای این سوالاتشون بگیرند سوالاتی از قبیل:

  • آیا وقعا این روش ها توانسته اند پاسخی برای مشکلشان باشند؟؟
  • آیا روشی که انتخاب کرده اند بدون عوارض بوده است؟
  • آیا روش انتخاب شده همیشگی و بدون بازگشت بوده است؟
  • آیا این روش بدن درد و کبودی است؟
  • آیا روش مورد استفاده برای تمامی قسمت های بدن قابل استفاده است؟
  • آیا این روش حتما باید زیر نظر پزشک انجام شود؟
  • آیا مردان هم قادر به استفاده از این روش هستند؟
  • و ده ها سوال شبیه به این…

در جلوتر به بررسی این مسئله بیشتر می پردازیم.

با توجه به مطالعات و پژوهش های انجام شده مشخص شده است که مردم همواره به دنبال روشی هستند که با استفاده از آن بتوانند با کمترین درد، بدون عوارض ، معقول ترین هزینه ، بیشترین میزان بازدهی براشون حاصل بشه، با توجه به این مسائل راهی که میتواند بیشترین کمک را در این زمینه به شما بکند استفاده از لیزر درمانی هست. روشی که قادر است مدت زمان رویش مجدد موهای زائد بدنتان را طولانی تر نمایید و یا حتی در موارد بسیار زیادی به صفر برساند. و همانطور که در مقاله های دیگه به صورت کامل و روشن توضیح دادیم و اثبات کردیم که چرا دستگاه لیزر خانگی بهترین انتخاب از بین دستگاه های کلینیکی و لیزر خانگی است. در زیر مواردی را جهت انتخاب بهتر شما عزیزان از میان دستگاه های لیزر توضیح می دهیم.

دستگاه لیزر

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه لیزر به نکات زیر توجه کنید:

  • دستگاه لیزر خانگی دس برای چه قسمت هایی از بدن مناسب است؟

دستگاه لیزر خانگی تقریبا برای تمامی قسمت های بدن که در آن موهای زائد رشد می کنند مناسب و قابل استفاده است. (نواحی هایی مانند: دست، پا، بازو، ران، شکم، پهلو، صورت، زیر بغل، گردن ، بیکینی، کمر، روی انگشتان دست و پا، پاسن و …) البته توجه به این نکته رو هرگز فراموش نکنید که انجام لیزر خانگی برای قسمت های حساس بدن همچون: لب، نوک سینه، اطراف چشم، ابروها، محل تتو، روی خال و … کاملا ممنوع می باشد (این قسمت های حساس بدن برای هر نوع روش درمانی رفع موهای زائد ممنوع می باشد، حتی دستگاه های لیزر کلینیکی. به همین جهت شما هنگام کار با دستگاه لیزر خانگی و هر روش درمانی دیگر باید با دقت کافی و حواس جمع این کار را انجام دهید.)

توجه کنید: قبل از استفاده از دستگاه برای رفع موهای زائد، هر قسمت از بدنتون که با قسمت دیگه رنگ پوست متفاوتی داره حتما در ابتدا با استفاده از دستگاه تست رنگ پوست، درجه مناسب آن را تشخیص دهید.

  • چه مدت زمان نیاز است تا از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنیم و نتیجه بگیریم؟

میزان جواب دهی و نتیجه گرفتن این روش مانند هر روش درمانی دیگر هم بستگی به رشد موهای بدن شما و میزان جواب دهی موهایتان به این روش دارد اما به طور میانگین و معمول فاصله ۸ الی ۱۲ ماهه برای تکمیل دوره درمان در این روش در نظر گرفته شده است. اما همانطور که خدممتون گفتم این عدد میتونه با توجه به در نظر گرفتن شاخص های دیگه تغیر پیدا کند.

  • دستگاه های لیزر خانگی رفع موهای زائد چه مزیت هایی دارند؟

از برجسته ترین مزیت های دستگاه لیزر خانگی می‌توانیم به صرفه جویی در زمان اشاره کنیم. و همینطور استفاده از این دستگاه بسیار جذاب ساده و راحت است، و نیز از نظر اقتصادی که الان دغدغه تمامی انسان ها می باشد کاملا به صرفه است. با استفاده از این محصول کاربردی خیال شما از لحاظ بهداشتی راحت شده و می توانید  اطمینان داشته باشید که این دستگاه به صورت کاملا اختصاصی تنها مورد استفاده شما قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه، درد بسیار کمتری را تجربه خواهید کرد و به نتیجه مورد نظر خودتون در کمترین زمان ممکن نیز خواهید رسید.

و همچنین در صورت تهیه دستگاه لیزر صورتی (چند کاره)

لیزر خانگی

در هنگام خرید دستگاه لیزر خانگی به چه نکاتی باید حتما دقت کنیم؟

تکنولوژی لیزر مخصوص رفع موهای زائد نخستین بار در سال ۱۹۹۰ در کشور امریکا عرضه شد و تحولی عظیم را در عرصه لوازم پزشکی و زیبایی به وجود آورد. و شاید براتون جالب باشه که در اون زمان برای افراد با پوست های تیره امکان استفاده از این دستگاه های لیزر وجود نداشت و فقط افراد با رنگ پوست روشن می توانستند از این روش بکار گیرند ولی به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه برای طیف بیشتری از رنگ پوست ها قابل استفاده شد.

نکته قابل توجه دیگر که موقع خرید دستگاه لیزر باید به آن دقت داشته باشیم و از اهمیت بسزایی برخوردار است توجه به رنگ مو است. هر چه رنگ مو تیره تر(مشکی) باشد میزان جواب دهی بالاتر می رود و این مسئله به این دلیل است که نوری که از دستگاه ما ساطع می شود توسط فولیکول های مو جذب شده و با گذشت زمان باعث ضعیف شدن مو می شود.

یکی از نکات خیلی مهم که باید هنگام خرید از فروشنده سوال کنید این است که با در نظر داشتن این موضوع که برخی از دستگاه های لیزر خانگی موجود در بازار را نمی توان برای موهای روی صورت استفاده کرد این است که آیا دستگاهی که در حال خرید کردن آن هستید این قابلیت را دارد یا خیر؟ ( یکی از ویژگی های خاص دستگاه لیزر خانگی دس این است که برای تمامی قسمت های بدن حتی صورت می توانید از این دستگاه استفاده کنید)

آیا استفاده از لیزر های خانگی نیاز به علم و دانش خاصی دارند؟

در واقع استفاده از دستگاه های لیزر خانگی نیاز به هیچگونه علم و تخصص خاص و ویژه ای ندارند. متخصصین پوست همواره توصیه هایی اکید می کنند که حتما باید لیزر را زیر نظر متخصص پزشک زیبایی و پوست انجام بدهید ، به این دلیل که دستگاه برای رنگهای متفاوت پوست بدن نیاز به تنظیم مجدد دارند و این امکان آسیب دیدن رنگدانه های پوست بعد از مدتی وجود دارد. در حالی که واقعیت این است که لیزر خانگی به صورت هوشمند پس از قرارگیری بر روی نواحی مختلف بدن رنگ پوست را تشخیص می دهد و طول موج دستگاه را بصورت اتوماتیک تنظیم می کند.  در ضمن شما می توانید با توجه به حساس بودن قسمت های مختلف پوست بدن با تنظیم پنج درجه متفاوت از انرژی، دستگاه را به صورت دستی تنظیم نمایید تا تاثیر گذاری مورنیاز حاصل شود. در دستگاه آبی رفع موهای زائد دس نیز تست رنگ پوست به صورت جداگانه تعبیه شده و درون جعبه قرار دارد تا شما با خیال راحت قبل از انجام هر ناحیه از بدن اون قسمت را با تستر بسنجید تا بتوانید درجه مطمئنه را بیاید و با خیالی آسوده لیزر کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 3,902
  • بازدید کلی : 11,709