loading...
هما سنتر
المیناز اردیبهشت بازدید : 31 سه شنبه 03 آبان 1401 نظرات (0)

درمارولر چه فوایدی برای پوست دارد؟

بی شک تمامی افراد در هر سن و سالی و با هر جنسیتی  به دنبال داشتن پوستی صاف، بدون لک و چین و چروک هستند. به همین دلیل به دنبال روش های درمانی مختلف برای مبارزه با هرگونه مشکل پوستی اعم از جوش، پیری، خطوط، خشکی و ... هستند. امروزه روش های مختلفی نیز برای برطرف کردن این مشکلات روی کار آمده است که بیشتر آنها به هزینه های گزافی نیاز دارند و ممکن است عوارض جانبی نیز داشته باشند.

اما در این بین روش های بدون ریسک، کم خطر و با اثر گذاری بالا نیز روی کار آمده است که یکی از بهترین آن ها درماورلرها هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که درمارولر چیست؟ و چه فوایدی برای پوست به همراه دارد؟

درمارولر چیست؟

درمارولر یکی از جدیدترین روش های روی کار آمده در درمان مشکلات زیبایی است که هدف اصلی از روی کار آمدن آن احیای پوست است. اما در کنار آن این دستگاه قادر است وضعیت های پوستی مختلف را نیز درمان کند. درمارولر دارای یک سری پلاستیکی است که تعداد متعددی سوزن ریز و ظریف از جنس استیل یا تیتانیوم در آن قرار دارد. با توجه به سایز دهانه درمارولر ها تعداد سوزن های به کار رفته در سری آن متفاوت است اما به طور متوسط بین 90 تا 450 سوزن در این دستگاه وجود دارد که قطر آن ها بین 0.25 تا 3 میلی متر است و با توجه به نوع مشکل پوستی مورد استفاده قرار میگیرد.

درمارولر ها قابلیت استفاده خانگی را دارند اما قبل از استفاده باید از چگونگی بکارگیری آن آگاه باشید. پروسه درمان با این روش به اینگونه است که سوزن ها به آرامی روی پوست حرکت میکنند. به طوری که تمامی نواحی پوست را تحت پوشش قرار میدهند. اینکار منجر می شود تا جریان خون تحریک شود و تولید پروتئین های کلاژن و الاستین که مهم ترین مواد در حفظ شادابی و طراوت پوست هستند افزایش پیدا کند. به دنبال این فرآیند پوست لایه برداری و بازسازی می شود. از درمارولر همچنین میتوان به عنون یک ماساژور نیز استفاه کرد.

درمارولر چه فوایدی برای پوست دارد؟

با استفاده از درمارولر و تاثیر آن در تولید کلاژن و الاستین بیشتر میتوان مشکلات پوستی مختلف مانند جای زخم و اسکار را درمان کرد.

درمارولر با کمک به تولید کلاژن و الاستین بیشتر در پوست کمک میکند، پوست شما ظاهری صاف و یکدست داشته باشد. در واقع این دستگاه به داشتن ظاهری طبیعی بدون هچگونه خطوط و چین و چروکی کمک میکند.

قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و اشعه یو وی حاصل از این تابش منجر میگردد، تا پوست ما در معرض آسیب قرار داشته باشد. درمارولر قادر است با تولید کلاژن بیشتر به بازیابی قسمت های آسیب دیده کمک کند. جالب است بدانید درمارولر با سرعت بالایی به درمان این مشکلات کمک میکند.

درمارولر قادر است ملانوسیت های و رنگدانه های موجود در سطح پوست را نرمال کند و منجر شود تا این مواد در پوست به تعادل برسند و از این طریق کمک میکند تا پوست مواد سبک و طبیعی را جذب کرده و در کاهش و درمان چین و چروک ها موثر می باشد.

از دیگر مشکلات پوستی که ظاهری ناخوشایند ایجاد میکند و برای افراد آزار دهنده است، آکنه های پوستی است. با استفاده از درمارولر میتوان آکنه های پوستی را درمان کرد و جای آن ها را نیز از بین برد. اما باید در زمان استفاده از درمارولر برای آکنه دقت بالایی داشته باشید چرا که ممکن است باکتری های ناشی از آکنه با سرعت بالایی پخش شود.

درمارولر ها قادرند التهابات پوستی، خشکی، زبری پوست و قرمزی را درمان کنند.

علت اصلی ایجاد چین و چروک روی پوست صورت کاهش تولید کلاژن می باشد. با بکارگیری درمارولر و تاثیری که در تولید کلاژن بیشتر دارد میتوان گفت که این دستگاه تاثیر چشم گیری در از بین بردن چین و چروک های پوست دارد.

درمارولر به جذب عمیق تر و بهتر محصولات و سرم های تقویتی کمک میکند و این موضوع منجر شده تا در طولانی مدت شاهد روشن و شفاف تر شدن پوست خود باشید. به همین دلیل توصیه میکنیم افرادی که پوستشان در اثر تابش نور خورشید و یا سایر عوامل تیره شده است از درمارولر ها استفاده کنند.

از دیگر مشکلات رایج پوستی که تقریبا تمام افراد با آن مواجه میشوند ایجاد ترک های پوستی است. این ترک ها که بیشتر در ناحیه ران پا دیده میشود، ظاهری نا خوشایند ایجاد میکنند. رفع و  از بین بردن جای این ترک ها پوستی بسیار سخت است و به همین دلیل هیچ درمان قطعی برای از بین بردن آن وجود ندارد. جالب است بدانید با استفاده از درمارولر طی 3 تا 12 جلسه میتوان این ترک ها را درمان کرد.

با استفاده از درمارولر میتوان مشکلات مرتبط با ریزش موی سر را نیز درمان کرد. در واقع ماساژ کف سر منجر میگردد فولیکول های مو  و تولید هورمون های موثر در رشد مو افزایش پیدا کند. در نتیجه از ریزش موی سر تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد. علاوه بر این کمک به جذب بیشتر مواد و سرم های تقویتی با استفاده از درمارولر نیز تاثیر بسیاری در افزایش رشد مو خواهد داشت.

دلایل محبوبیت استفاده از درمارولر

علاوه بر فوایدی که درمارولرها برای پوست به همراه دارند مزیت های بیشمار دیگری نیز دارند که منجر شده تا امروزه جایگزین سایر روش های درمان زیبایی شود. از جمله دلایلی که منجر به محبوبیت بالایی درمارولرها شده است عبارت است از:

درمارولر نسبت به سایر روش های درمان مشکلات زیبایی از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

استفاده از درمارولر در بهبود وضعیت پوستی هیچ خطر و عوارض جانبی به همراه ندارد.

استفاده از درمارولر برای درمان ریزش مو نیاز به بیهوشی و استفاده از مواد بی حس کننده ندارد.

درمارولر هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند.

تضمین درمان مشکلات پوستی با استفاده از درمارولر بالا است. به عبارتی استفاده از درمارولر تاثیرگذاری سریع و بالایی دارد.

درمارولر امکان تداخل با مواد دارویی و شیمیایی را به حداقل میرساند.

و ...

مراحل استفاده از درمارولر

مرحله اول: قبل از استفاده از درمارولر صورت خود را بشویید. برای اینکار از سرم های شست و شو متناسب با پوست خود استفاده کنید و بعد از شستن محلول الکل 70 درصد را با استفاده از تکه ای پنبه روی پوست خود بکشید.

مرحله دوم: در صورتی که قصد استفاده از سوزن های بلند با طول 1.0 تا 1.5 میلیمتر را دارید، توصیه میکنیم قبل از درمان از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده کنید.

محله سوم: دستگاه درمارولر را پیش از استفاده با استفاده از الکل ایزوپروپیل 70 درصد ضدعفونی کنید تا از هرگونه آلودگی پاک شود.

مرحله چهارم: دستگاه را در تمام جهت روی کلیه نواحی صورت خود بکشید به طوری که از هر ناحیه دستگاه حدود 5 تا 7 مرتبه حرکت کند.

مرحله پنجم: صورت خود را مجدد بشویید و دستگاه درمارولر را ضدعفونی نمایید.

موراد منع مصرف درمارولر

به طور کل ایمنی درمارولر بسیار بالا می باشد و عوارض جانبی نیز به همراه ندارد. اما بهتر است افرادی که دارای یکی از مشکلات زیر هستند از این دستگاه استفاده نکنند. این افراد عبارتند از:

افرادی که به سوزن های فلزی حساسیت دارند.

افرادی که در محل تحت درمان دارای التهاب، عفونت یا تبخال هستند.

افرادی که مستعد کلوئید و یا اسکار هیپرتروفیک هستند.

افرادی که دارای مشکلات انعقاد خون هستند.

سوالات متداول

آیا درمارولر با درد همراه است؟

خیر-درمارولرهیچگونه احساس درد و نارحتی به همراه ندارد.

تعداد جلسات مورد نیاز در درمان با درمارولر چقدر است؟

تعداد جلسات مورد نیاز به این منظور به نوع مشکل پوستی بستگی دارد و در افراد مختلف متفاوت می باشد.

آیا درمارولر بر روی تمامی رنگ های پوست اثرگذار است؟

بله- این دستگاه بر روی تمامی انواع و رنگ های پوستی تاثیرگذار است.

توضیحات متا

توصیه میکنیم برای رفع مشکلات پوستی خود از درمارولر استفاده کنید و از معجزات آن بر روی پوست خود بهره مند شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 3,977
  • بازدید کلی : 11,784